Hej ja to ta z Wariatkowa xD Chciałam wcześniej dać koma ale nie masz anonimów i nie mogłam xPGratulacje z tą piątką z przyrki też mam 5 xD Co masz z polaka i matmy? A tak poza tym napisałaś w pierwszym poście że lubisz fotografikę(?) Nwm co to dokładnie jest ale coś ze zdj. więc wstaw coś :) O i zrób 10 (czy ile tam chcesz) faktów o sb i twojej przyjaciółce (takie przykłady) Ehmmm... papapappa kocham i Pozdrawiam Chocolate z --------> http://wariatki-i-wariaci-onedirection.blogspot.com
Hej ja to ta z Wariatkowa xD
OdpowiedzUsuńChciałam wcześniej dać koma ale nie masz anonimów i nie mogłam xP
Gratulacje z tą piątką z przyrki też mam 5 xD
Co masz z polaka i matmy?
A tak poza tym napisałaś w pierwszym poście że lubisz fotografikę(?)
Nwm co to dokładnie jest ale coś ze zdj. więc wstaw coś :)
O i zrób 10 (czy ile tam chcesz) faktów o sb i twojej przyjaciółce (takie przykłady)
Ehmmm... papapappa kocham i Pozdrawiam
Chocolate z --------> http://wariatki-i-wariaci-onedirection.blogspot.com